Wednesday, February 25, 2009

Tak aBis-aBis kes bunuh DIRI..!!! siapa Yang berbaju putih tu??

PUTRAJAYA,
Selasa, 24 februari 2009

MyEm0.Com

Tepat jam 5.30 petang kelmarin...
seluruh blok b, pangsapuri putra harmoni atau lebih glamo dengan nama "plet IJO" gempar dengan aksi cobaan bunuh diri oleh seorang yang berbaju putih yang tidak dikenali asal usul dan keturunannya.

Dari bawah kita boleh nampak wajah si baju putih yang sedang menjenguk keluar dari Gril belakang balkoni rumah tersebut. beliau dikatakan berada di situ agak lama..lebih kurang 10 minit kot..aku pun tak pasti..

sungguh hairan..kenapa la kes bunuh diri dengan terjun dari bangunan yang tinggi suda menjadi trend sekarang ni.kalau mati terus takpe.leh jamu orang dengan gulai majlis tahlil..Tapi, korang kene tau, mati bunuh diri tak di terima bumi tau..huhh..dahsyat..kalau terjun tak mati, cane tu?? patah sana, patah sini..sape susah?? ko sendiri la susah..pe hal tanya aku lak..

uiks..aku bukan nak kata aku ni baek sangat..(tapi aku rasa aku memang baek pun..hehe) cuma, aku nak cakap cket.wat pe bunuh diri dengan terjun bangunan tinggi2..wat susah2 je nak panjat.. banyak lagi cara yang senang..huhu

ok..berbalik kita pada kes cobaan bunuh diri di plet ijo kelmarin..setelah hampir 15 minit orang ramai memujuk supaya si baju putih ni turun, akhirnya si baju putih mengalah dan turun dari tempat tersebut.

si baju putih tersebut di katakan merajuk dengan tuannya..dan akhirnya mengambil keputusan untuk terjun dari balkoni belakang rumahnya. nasib baik la aku sempat tengok dan melaporkan hal tersebut kepada pihak yang sepatutnya bertindak..MyEm0.com so,selamat la si baju putih tu..

aku tak cerita kan sapa yang coba untuk bunuh diri tu??

korang nak tau??

aku sempat amik gamba dia semalam...

tengok la..mana tau korang kenal, sedara korang ke...

tu ....


ni la dia..si baju putih yang coba terjun dari blakang umahnya,tgkat 3

korang kenal..??...

kalau tak kenal, aku pun tak kenal....

takpe2..tu suma tak penting..yang penting si baju putih selamat..alhamdulillah...

p/s = kepada sesapa yang ternampak KES seperti di atas, sila laporkan ke talian bebas tol 999 MyEm0.com

~sekian, berita bernama..dilaporkan oleh asistan karam sing walia~


3 comments:

AmirFX said...

Lohhhh.... Ingtkan manusia, rupanya menatang berbulu yang comel duhal... Sekda hal juak mun menatang ya terjun sebab sekali terjun bok ilang sigek nyawanya... Tinggal 8 gik nyawa...

Kelebar Malam said...

lawak-lawak..ingatkan benar tek.. coma kenak tipu pelandok..

+s@n2boNg GurL+ said...

AmirFX- aok..nya la..mena kata ktk..nyawa pusak da banyak ooo..p mek xsampei atie mun nya tujun alu mati.. cyan nyaaa..

Kelebar Malam- hehehehe..pelandok nang pande mulak oooo...