Tuesday, February 03, 2009

Bobob OH bobob..!!

lalalalalalala.....................
bobob..oh bobob..ko wat ape hari ni haa...mek aku bagi ko mandi nak.....
hahaha...laz week, aku bowink sgt..bagun tito, kemas bilik..kemas2 umah..cuci cadar, sarung bantal, baju dan apa jak la yg perlu d cuci...aku guna manual je..mana je mesin basuh...ciann.. pas siap suma..aku masuk bilik,pastu terpandang muka bobob aku yg dh hmpir2 comot..so aku amik dia terus bagi dia mandi......tengok la kat bawah tu muka dia...

alalalalala...cam nak nanis je muka dia ni kan..cian..tuan dia bagi dia mandi time sejok2..dia nak tito pun tak leh..
kejap je tu sedih..pastu syok lak dia main air...siap suh aku tangkap gambar dia lagi...
ewah2...posing sakan ko eh bobob...tadi muka cam berak kapo je..skang suh benti pun dia takmo tau...
aku biarkan dia madi sowang2..gosok badan sendiri...hehehe...lama gak dia beremdam lam air buih tu...sampai muka dia kelepet dah...ekekeke...tapi tetap comel gak cam tuan dia.. hehehe...
akhirnya.....aku angkat dia, bagi dia keringkan badan...

jeng...jeng...jeng..!!!



cam ni la gaya bobob keringkan badan...posing kat ampaian...konon2 nak jadi model ampaian la tu...pasan punye bobob!!......
aku bagi dia mandi hr sabtu kot..sampai hari ni tak kering2 lagi...sembat je badan dia...kecian...mesin tak da la..sowy la bobob...aku tak leh nak hantar ko kat dobi..nanti org dobi tak bagi ko mandi betol2..busuk lak tu...kalo tuan ko sendiri bagi mandi..bersih..cam skarang ni..wangiiiii...hehehehe..tu la..kasih syg orang lain tak sama ngn kasih sayang tuan sendiri... jadi sabo je la..2, 3 hari lagi kering la ko ek bobob....nanti leh tito balik ngn tuan ko yg baik hati ni...heheheheheheheheh
P/S= sayangila dia seperti dia menyayangi anda!!!jangan biarkan dia comot...

5 comments:

axie said...

lawaklah entry ni..
kacian bobo dah basah tak kering2

+s@n2boNg GurL+ said...

hehe..nanti 2 ari lagi kering la tu..

AmirFX said...

Sian bobob.... Kena kering lam 2 - 3 hari.... Nasib tak jemur kat luar... Genti bobob tak suka...

+s@n2boNg GurL+ said...

memang nya x suka pon..hehe..marek pon nya lon kering gik...begantung jak la lam umah..cian mek nangga...

haji ahmad ismael gendut tik ko pun cya! said...

tsalu spanbob drendam jd kembang