Monday, May 04, 2009

hmmmm

assalamualaikum...
hari tok..aku tiba2 jak tegerak ati mok post entry...
w/pon sikda menda mok d padah..tp..
aku sa rajin jak mok naep sumthin bout my life...
aku serba sedikit dh mengenali dirik aku pun..
attitude aku...
perangei aku...
mok tauk ka??
aku saja jak mok share ngn tokrang..ukan sbb mok ngada2..

1. aku cepat marah tp aku cepat sejok balit....if menda ya salah aku...n some1 say 'sory' ngn aku..
2. aku suka tetak tapi aku juak suka nangis..ckit2 mok nangis..nangla orang pk aku tok lemah n manjak jak..p yala aku..
3. aku tok sensitif..aok aku ngakuk aku tok nang sensitif..sikpat org kasar n tengking cket mesti aku takut n terasa hati...tp mun setakat guro2 ngn membe2 aku sikkesah ilak..xambik ati pun.. if melampau baruk aku terasa hati..selalunya kita akan terasa bla org yg kta syg ya kasar ngn kita..
4. aku cepat rasa sedih bila aku kesorangan ng kesunyian..hmm..ya mayb ktk orang leh rasa dikpun..
5. aku tok ego??? egokah aku??...ya aku kurang pasti tp mayb sometime kali....
6. aku tok penakut...nang penakut glak eh...mlm2 mun mmpi antu alu la sikpat tto sampe ke pagi tp..aku suka nangga cita antu koh...
7. aku tok banyak kelaka....mulut xpande diam..mun da geng ngn klaka mesti mok beloya jak.. tp..aku tauk ramei orang sikmok layan aku...maybe menyampah pn ada..sik hal la..ku sik kesah bah....manusia tok lain2 hatinya..
8. aku sik suka org tuduh aku molah benda yg aku sik polah...semestinya suma org xsuka ku sa.. bab2 pitok aku nang pantang..salah 1 tabiat burok aku tok terus melenting bila d tuduh camya.. hmm..bia laa...ku sik kesah...janji ku leh prtahan dirikpun..juz iboh melampau jak..
9. aku ada idong yg paling sensitif..ku leh cium bau busok or bau asap rokok umah sebelah..huhhh...nang busok bah..bih2 gik net bas..huhuuu..nang ramei orang bau ANGIT!!
10. aku suka jaga ati orang n puaskan ati org..but ati aku pun sapa mok jaga??sedih nyaaa...

ya la serba sedikit sifat aku..banyak nok burok nak...
bialah orang tauk aku camya...
aku sik ipokrit bah...
pa yang tokrang nampak,baca..ya la aku....
sik da yang tersirat...
juz ati aku jak yang tersirat...(org sikkan tauk pa yg tersirat d ati..hanya ALLAH yg tau)

0 comments: